loading...
چراغ خواب | لالایی و قصه برای کودکان
مدیر سایت بازدید : 3322 2016/07/23 نظرات (0)

 

 

 

 

لالالالایی لایی

 

لالالالایی لایی

 

 

لالای لای لای لالایی

 

لالای کن لالایی

 

 

لالای کن لالایی لای لالایی

 

 

لالالا گل باغ بهشتم

 

لالالا تو بودی سرنوشتم

 

 

بخواب ای مونس روح و روونم

 

بخواب ای مونس روح و روونم

 

بخواب ای بلبل شیرین زبونم

 

 

لالای لای لای لالایی

 

لالای کن لالایی

 

بخواب ای جون شیرین ، راحت دل

 

چو بلبل نغمه زن در ساحت دل

 

بخواب ای غنچه ی بشکفته ی من

 

بخواب ای گوهر نازفته ی من

 

 

هالالای لالای هالالای لالایی

 

گلم لالای گلم لالایی

 

عزیز دل لالایی

 

 

بخواب ای نور چشم روشن من

 

بخواب ای روی ماهت گلشن من

 

بخواب ای نور دل نوباو من

 

به شیرینی انار ساوه ی من

 

 


پخش آنلاين ترانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبسایت ما تمام تلاشمان را می کنیم تا شما را به رسیدن مطالب دلخواهتان در زمینه آرامش و استراحت کودکتان یاری کنیم.بهترین لالایی ها به همراه صوت ، بهترین داستان های کودکانه ، بهترین ترانه و شعر های کودکانه و و و همه در چراغ خواب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 666
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 1,401
  • بازدید سال : 9,645
  • بازدید کلی : 80,068